Vitrína chladící Adda COLD 3x GN1/1, samoobslužná, stolní, zápustná
UNC-1190130u
Obvykle 3 - 5 týdnů Není sklademSamoobslužné chladící vitríny ADDA COLD GN3 jsou ideální volbou do čerpacích stanic, rychlého občerstvení, restaurací, hotelů, lahůdek, koutů s občerstvením v supermarketech apod. Určena pro prezentaci chlazených potravinářských produktů. Rozměry 1076 x 717 x 845 mm.
94 166 Kč
84 688 KčSleva -9 478 Kč
- Malé vnější rozměry pro snadné umístění
- Velká výstavní kapacita díky 3 výstavním policím
- 2 roštové výškově stavitelné police
- Osvětlení každé výstavní police
- Rovná spodní výstavní plocha z nerezového plechu
- Kompletní nerezová konstrukce vitríny
- Hranatá nástavba z kaleného skla
- Křídlová dvířka ze strany obsluhy pro větší atraktivnost nabízeného zboží
- Nucená cirkulace vzduchu (ventilátory) pro rovnoměrné rozložení teplot ve vitríně
- Automatické odtávání výparníku a odpařování kondenzátu
- Regulace teploty pomocí řídící elektronické jednotky
- Skvělé konstrukční řešení umožňuje umístění vitríny 2 způsoby
- Samostatně stojící stolní provedení nebo je možno ji snadno zabudovat (zapustit) do pultu
- Teplotní rozsah +2/+6°C (při okolní provozní teplotě +25° C a 60% RH)
TECHNICKÉ PARAMETRY
Rozměry: 1076 x 717 x 845 mm
Příkon: 420 W
Napětí: 230 V
Osvětlení: 4 x 4,8 W
Váha: 107 kg
Typ: SELF-SERVICE (SAMOOBSLUŽNÁ)
Unis Cool
Společnost UNIS COOL, s.r.o. působí na trhu chladicího a gastronomického zařízení od roku 1990. Patří k světovým výrobcům s nejširší nabídkou cca 50 typů chladicích, teplých a neutrálních, obslužných i samoobslužných vitrín v různých velikostech a modifikacích. Tyto vitríny jsou určeny pro cukrárny, pekárny, restaurace, fast foody,závodní jídelny, nemocnice a mnoho dalších míst. Všechny výrobky značky UNIS procházejí přísnou výstupní kontrolou a zkoušejí se na nejmodernějším testovacím zařízení GALILEO. Při výrobě se také bere ohled na naše životní prostředí, zařízení je proto vypěňováno pouze polyurethanem bez „CFC“ s hustotou 33 kg/m3. Produkce UNIS je z 80 % určena pro export do celého světa (naše výrobky se nachází v Evropě, Asii, Austrálii, Americe i Africe), 20 % zůstává pro tuzemský trh.